Pautan ini  mungkin akan sangat kontroversi bagi pentaksub politik dan ianya releven bagi yang mempunyai akal yang adil/neutralis.
Walaupun  ada yang tidak setuju , masih ada yang setuju.

Ada sebab kenapa kita perlu sedar dan bermati-matian melawan Wahabi, Syiah, riba, penghinaan ulama, pembakaran kitab, mufti express, orang bodoh menjadi mufti dan lain-lain barah dalam umat.
Jangan sampai Malaysia hilang dari peta bumi baru kalian dapat jawapannya.

Bila bala turun, semua orang tak kira yang kafir atau muslim, yang alim atau jahil, yang soleh atau fasiq, ahli masjid atau ahli zina, semuanya akan turut disapu bersih oleh Allah sebagai peringatan untuk taubat kepada ahli faisq serta peringatan untuk betulkan tertib dalam usaha dakwah, ilmu dan tazkiyyah (penyucian hati) bagi yang soleh.

Dalam kehidupan menuju angka 5 series kita telah saksikan 2 serambi Mekah ditenggelami air pada tarikh yang sama, tahun berbeza. Natijahnya sama, perjuangannya sama. Iaitu:


26 Disember 2004- Tsunami di Serambi Mekah Acheh.26 Disember 2014- Kemuncak tenggelamnya Serambi Mekah Kelantan.



Gerakan Acheh Merdeka (GAM)- Perjuangkan hudud serta pernah mendoakan bala kepada bumi Indonesia.(yang akhirnya bala itu berbalik kepada mereka)



Parti Islam Malaysia (PAS)- Perjuangkan hudud serta pernah mendoakan bala kepada bumi Malaysia.(yang akhirnya bala itu berbalik kepada mereka)



GAM- Bermusuhan dengan kerajaan pusat serta pernah menganggap umat Islam di kerajaan pusat sebagai "kafir" atau "menolak Islam".



PAS- Bermusuhan dengan kerajaan pusat serta pernah menganggap umat Islam di kerajaan pusat sebagai "kafir" atau "menolak Islam".


 
Top