Mohd Amar Bin Nik Abdullah

PAS KELANTAN akan meletakan calon yang sukai ramai bagi bertanding dalam pilihanraya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Chempaka, bulan depan.

Timbalan Pesuruhjaya PAS kelantan Datuk Mohd Amar Nik Abdullah berkata,Pihaknya sedang meneliti senarai calon yang kemukakan ke peringkat cawangan sebelum dibawa ke peringkat negeri dan pusat untuk penilaian

"Kita buat kajian mengenai Calon PAS yang dipilih untuk bertanding dalam PRK Chempaka, Kita pilih calon yang disukai ramai bagi mempertahankan kerusi DUN berkenaan".
"Sekarang ini, saya tak dapat cakap lagi siapa calon PAS kena tunggu 10 MAC ini."
"Siapapun lawan kepada calon PAS dalam PRK DUN Chempaka masih sukar diramal dan pihaknya hanya menunggu pengumuman pada hari penamaan Calon, 10 MAC ini" 
"Persiapan parti juga dilakukan seperti biasa dan yakin dengan kekuatan calon yang tepat akan memenangkan parti di DUN itu."
Kekosongan kerusi DUN Chempaka berikutan penyandangnya Allahyarham Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat meninggal dunia pada 12 Februari lalu dirumahnya di kampung Pulau Melaka akibat Kanser Prostat.

Berikutan itu suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menetapkan 10 MAC ini sebagai tarikh Penamaan calon manakala pengungian awal pada 18 Mac selain hari pengundian pada 22 Mac

--[@]--
 
Top