Andai peristiwa lalu dijadikan ukuran...jika kutukan dan tohmahan dijadikan bandingan dan kalaulah....kalaulah pembohongan dijadikan penilaian.
rasa benci, marah, muak, dan dendam kita pd BN sampai bila pn tidak akan terpadam, apalagi untuk membuang terus perasaan itu kerana kita (PAS) sering ditindas dan dinafikan hak dan sungguh menyakitkan.

Tetapi hari ini dibawah pimpinan baru yg jauh lebih zalim, rasis, bodoh..kita semakin terhimpit dan tertekan, hak-hak kita orang melayu cuba dirampas kerakusan, ketidakadilan, keganasan serta kecelaruan kian ketara dan semakin jelas!

Untuk itu, demi menjaga serta mengembalikan hak, keistimewaan serta kegemilangan melayu elok rasanya jika kita berganding bahu bersama BN bg menghalang kebangkitan PH yg dikuasai menatang DAP! lupakanlah sengketa antara kita dan BN.walaupun utk seketika.kita berganding demi sebuah bangsa yg bergelar MELAYU dan demi satu agama yg bernama ISLAM.

Andai hari ini kita gagal membentuk satu gandingan...pakatan....atau rangkaian yg bnr2 konkrit atau utuh...mgkn...hari2 mendatang sudah tiada kesempatan bg kita semua.kita harus korbankan rasa ego, dendam, demi AGAMA BANGSA NEGARA DAN ANAK CUCU KITA.
Allah huakhbar!!!

Ahli PAS
 
Top